Menu
Szukaj
Koszyk
Pytania i odpowiedzi

 

ZAMÓWIENIA

Jak mogę dokonać zakupu?

Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz wariant (kolor, rozmiar) i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowych i opłacenie zamówienia.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji i zakładania konta?

Tak, można złożyć zamówienie w naszym sklepie bez rejestracji i zakładania konta. Wszystkie informacje dotyczące tego zamówienia są wówczas przekazywane drogą mailową.

Czy jest możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu po jego złożeniu?

Istnieje taka możliwość jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu. W celu wprowadzenia zmian skontaktuj się z nami jak najszybciej wysyłając wiadomość na adres kontakt@pakamaka.pl.

Czy jest możliwość anulowania zamówienia po jego złożeniu?

Jeżeli z jakiegoś powodu zdecydujesz o rezygnacji ze złożonego zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej wysyłając wiadomość na adres kontakt@pakamaka.pl. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane z naszego magazynu, wstrzymamy wysyłkę i anulujemy zamówienie. 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to czas jego przygotowania do wysyłki i czas dostawy przez firmę kurierską na wskazany adres lub do punktu odbioru.

Zazwyczaj wysyłamy zamówienia do 24 h, w dni robocze. Jeżeli z jakichś powodów czas ten ulegnie wydłużeniu, będziemy informować o tym fakcie w wiadomości mailowej.

Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych. 

Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Informacje o stanie realizacji zamówienia są dostępne w panelu klienta. O każdej zmianie statusu zamówienia klienci są również informowani drogą mailową.

PŁATNOŚCI

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie?

Płatności natychmiastowe 

Zamówienie możesz opłacić od razu jedną z wybranych metod. Dane do płatności nie będą wymagane lub będą już uzupełnione, co ograniczy ryzyko pomyłki np. przy kopiowaniu numeru konta. Wystarczy, że przeczytasz wypełnione dane i zatwierdzisz płatność, a wpłata zostanie przekazana do naszego sklepu. To pozwoli rozpocząć obsługę Twojego zamówienia bez konieczności czekania na potwierdzenie płatności z banku. 
Płatności w naszym sklepie są w pełni bezpieczne, szyfrowane i używają certyfikatu SSL. 

Przelew natychmiastowy – wygodna metoda oparta na przelewach bankowych, ale bez konieczności uzupełniania danych (numer rachunku odbiorcy, kwota i tytuł przelewu). Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej wystarczy potwierdzić transakcję np. za pomocą kodu SMS.

Blik – szybkie i bezpieczne płatności z użyciem kodu autoryzacyjnego, który wygenerujesz w aplikacji Twojego banku. 

Karta płatnicza
 – metoda płatności wymagająca od Ciebie podania danych, które znajdują się na karcie debetowej lub kredytowej, a następnie autoryzacji płatności.

Apple Pay – to cyfrowy portfel, zastępujący karty płatnicze czy gotówkę. Korzystając z telefonu marki Apple płacisz jednym dotknięciem lub spojrzeniem

Google Pay – bardzo wygodna metoda płatności za pomocą telefonu. Cyfrowy portfel korzysta z podpiętej karty płatniczej.

Paypo – robisz zakupy już dziś, a płacisz dopiero po sprawdzeniu produktów. Podczas składania zamówienia rejestrujesz się na stronie PayPo i potwierdzasz transakcję kodem SMS.  Za Twoje zakupy płaci PayPo, a Ty rozliczasz się z PayPo w ciągu 30 dni.

Klarna – metoda, dzięki której możesz zapłacić za swoje zakupy w ciągu 30 dni i bez żadnych dodatkowych kosztów. Klarna będzie Ci przypominać o zbliżającym się terminie płatności. Należność możesz uregulować kartą płatniczą, blikiem lub szybkim przelewem.

PayPal – usługa w formie portfela, która daje Ci możliwość opłacenia zamówień w wielu walutach. 

Płatności tradycyjne

Przelew na konto bankowe – po złożeniu zamówienia towar zostanie dla Ciebie zarezerwowany, a na swój adres e-mail otrzymasz numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Przelew możesz wysłać ze strony internetowej swojego banku, w placówce banku lub na poczcie. Wybieranie tej metody wydłuży całkowity czas realizacji zamówienia o czas potrzebny na zaksięgowanie Twojej wpłaty. 

WYSYŁKA I DOSTAWA

Czy jest możliwość osobistego odbioru zamówienia?

Niestety nie, wysyłamy tylko pod wskazany adres.

Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Niestety, na ten moment nie oferujemy takiej formy wysyłki.

Jakie są koszty dostawy? 

Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody dostawy

Dla zamówień powyżej 249 zł dostawa gratis!

Metoda dostawy

Przelew/Płatność online

do 248,99 zł

Przelew/Płatność online

od 249 zł

Czas dostawy

Inpost Paczkomat®

14,00 zł

za darmo

2 dni

Inpost Kurier

18,00 zł

za darmo

2 dni

DPD Kurier

18,00 zł za darmo

2 dni

DPD punkt odbioru

14,00 zł za darmo

2 dni

 

Jaki jest czas wysyłki zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby składane zamówienia były wysyłane jak najszybciej, zazwyczaj zajmuje nam to do 24h, w dni robocze od poniedziałku do piątku. Jeżeli zamówienie złożone jest do godz. 10, zazwyczaj jest wysyłane tego samego dnia.

WYMIANA LUB ZWROT TOWARU

Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany produktu?

Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt w innym rozmiarze lub kolorze, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.

Po jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu, tą samą metodą, jaką została dokonana płatność za zamówienie.

Kto pokrywa koszty przesyłki zwrotnej?

Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie klienta.

Czy jest możliwość zwrotu tylko niektórych produktów z zamówienia?

Tak, jednak w przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

REKLAMACJE

Co należy zrobić jeżeli otrzymany towar jest wadliwy?

Jeżeli zaistnieje taka sytuacja, należy zgłosić reklamację zgodnie z procedurą opisaną na stronie: Zwroty i reklamacje.

Co należy zrobić w sytuacji, jeżeli paczka, w której moje zamówienie zostało wysłane jest uszkodzona?

Jeżeli paczka została uszkodzona w czasie transportu, należy przy kurierze zweryfikować, czy towar również uległ uszkodzeniu i spisać stosowny protokół szkody.